Categories:

Beste ouders/verzorgers,

In verband met een wijziging in het subsidiestelsel zijn wij genoodzaakt de contributie te verhogen naar € 60,- met ingang van het seizoen 2017/2018. Dit is vanwege het feit dat de gemeente het subsidiestelsel opnieuw heeft ingericht. Als wij onder de 60 euro zitten met onze contributie lopen wij een flink bedrag mis. Deze verhoging van de contributie en het subsidiebedrag zal vanzelfsprekend ten goede komen tijdens de avonden en activiteiten. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Bij vragen bent u natuurlijk altijd welkom door contact met ons op te nemen via het contactformulier op de website.

Kreatieve groetjes,

De leiding van ’t Kreatief
info@kreatief.com

Comments are closed

Agenda

There are no upcoming events.

Wat kiekjes!
dscf5116_ir_0 imgp2843_ir_0 image00058 IMGP8118
Archieven